Дженні Кім з Blackpink: Подорож суперзірки

Співачка та танцівниця Blackpink, неймовірно популярного корейського дівочого гурту, який нещодавно виступав у Парижі, також є амбасадоркою Chanel.

Дженні Кім електризує публіку на кожному виступі. Але хто вона і як побудувала свою кар’єру? 

Я працюю журналістом в ELLE вже понад двадцять років.

Я захоплююся попкультурою, психічним здоров’ям та феміністичними питаннями.

Я люблю психоаналізувати знаменитостей, демонструвати нові таланти, розшифровувати тренди та документувати жіночий досвід. Мій досвід:

Після отримання ступеня магістра з японської літератури та мови, роботи в різних редакціях та написання біографій (зокрема «Мадонна» та «Емі Вайнхаус, ікона бунту») я приєдналася до ELLE. Я також організовую фестиваль психічного здоров’я Pop & Psy та написала моноспектакль «Мій батько — акторка», який я виконала в театрі Silencio.

Моє натхнення: Я люблю доносити складні та комплексні теми до ширшої аудиторії… що дозволяє мені також їх розуміти. А також зустрічатися зі знаменитостями, щоб побачити, як ми розуміємо одне одного (чи ні).

Я люблю… читати, читати, читати. Ходити на концерти чи в театр. Організовувати концерти вдома. Грати на піаніно. Купувати графини у формі качки на блошиних ринках. Розмовляти з друзями. Таке життя.

З нагоди виходу її першого сольного альбому «Ruby» та оголошення про її концерт у Парижі 21 березня, давайте згадаємо стрімкий злет Дженні як артистки.

 Молода жінка, яку в молодості прозвали «Людською Шанель» за спонтанну прихильність до свого будинку на вулиці Камбон, стала послом колекції  ювелірних виробів Coco Crush  з її культовим стьобаним візерунком. Вона позує з роззброюючою легкістю та професіоналізмом. «З дитинства, — каже вона, — мене захоплювали музика та мода. І я завжди хотіла поділитися своєю пристрастю зі світом».

Blackpink? Південнокорейський дівочий гурт 8 серпня святкуватиме своє 8-річчя. Роки безперервного успіху, наполегливої ​​праці та роздумів? Трохи всього. Їхній світовий успіх, побудований на колосальних успіхах та побитих рекордах, здається порівнянним з успіхом Грети Гервіг  « Барбі  »   .  Як армія ляльок у фільмі,  Джису  , Ліза, Розе та Дженні, чиї кольори волосся та контактних лінз швидко змінюються, мають свою унікальну атмосферу. У своїх музичних відео вони зображують як ікон стилю, так і безкомпромісних воїнів. Дівчача сила в рожевому та чорному (їхніх відмінних та контрастних кольорах), вони стали поп-феноменом. Культурна хвиля, яка привабила найвідоміших американських поп-зірок:   Леді Гагу  ,  Дуа Ліпу  ,  Карді Бі  ,  Селену Гомес  … Найбільш слуханий дівочий гурт на Spotify навіть підкорив дуже модний фестиваль Coachella – вони були першими південнокорейськими зірками, запрошеними туди у 2019 році. І вони викликали захоплення Дрейка та Гаррі Стайлза, які є їхніми шанувальниками.

Глобальне явище 

Це також стратегічний спосіб для Південної Кореї позиціонувати себе в центрі музичної індустрії. «K-pop народився в 1990-х роках, значно пізніше Корейської війни, як спосіб уникнути фінансової кризи», – пояснює Хедія Чарні, ведуча MTV та експертка з поп-музики. «Офіційно саме величезний успіх фільму «Парк Юрського періоду», який після виходу приніс більше грошей, ніж гігантський Hyundai, дав південнокорейському уряду ідею інвестувати в культурну індустрію». У своїх високобюджетних музичних відео, з вражаючими декораціями (як-от гігантська пастка для ведмедів, на якій танцюють чотири дівчини у «Kill This Love»), шаленою хореографією та бажаними костюмами Blackpink виконує надзвичайно ефективний реп, який не стримує жодних натяків.

Самоствердження, засудження токсичної маскулінності та недовіра до традиційного кохання: через тексти пісень, виконані корейською та англійською мовами, дівчата передають  феміністичні послання    , що сильно резонують з часом. «Я виглядаю милою, але це не так», – заявляє Дженні в «Ddu-Du Ddu-Du», одному з їхніх ранніх синглів, музичний кліп на який перевищив 2 мільярди переглядів на YouTube. «Моя цінність безцінна / У мене навіть немає принца в моєму списку / Кохання – це наркотик, від якого я кинула», – також вона читає реп у «Lovesick Girls». Добре змащена машина, K-tuor миттєво стала культовою. Спочатку задумані як азійські Spice Girls, дівчата натомість виявилися вмілим поєднанням  Брітні Спірс , M.I.A. та Карді Бі. Незважаючи на свій щільний графік (після свого першого концерту на Стад де Франс 15 липня гурт завершує свій світовий тур Born Pink, названий на честь їхнього другого альбому) та різноманітні сольні проекти, дівчатам вдалося сколихнути світ моди. Кожна їхня поява на модних показах викликає величезний наплив молодих шанувальників (офіційно їх називають Blinks, що є поєднанням слів «чорний» та «рожевий») з усіх соціальних верств.

Дженні Кім © Камілла Акранс

Дженні Кім © Камілла Акранс

Явище, яке за масштабом можна порівняти з натовпами, які колись приваблювали  Елвіс  чи  Бітлз , і яке не залишилося поза увагою розкішних брендів. Таким чином, Дженні отримала звання амбасадорки Chanel. «Мрія підлітка», – зізнається вона. «Для мене особлива честь бути обличчям нової кампанії Coco Crush, і я така ж схвильована, як і тоді, коли мені вперше про це розповіли». Молода жінка, відома своєю сором’язливістю за сценою, народилася 16 січня 1996 року в   Сеулі та переїхала жити до приймаючої родини в Окленді, Нова Зеландія, у віці дев’яти років, щоб вивчати англійську мову. «Це був дуже особливий час, який зробив мене такою, якою я є сьогодні», – зізнається вона. «Ні країна, ні культура не були мені знайомі, і мені довелося боротися за адаптацію».

Там вона вперше почула про YG Entertainment і змогла переконати свою родину, яка уявляла собі її студенткою права, дозволити їй повернутися до Південної Кореї для прослуховування на звукозаписний лейбл. Вона пройшла прослуховування у 2010 році, у віці 14 років. Вона стала першою учасницею групи, яка підписала контракт з лейблом як «стажерка» та пройшла спеціалізовану навчальну програму. Документальний фільм Netflix «Blackpink: Light Up the Sky» розкрив закулісні деталі цього надзвичайного навчання, типового для індустрії K-pop. Протягом кількох років чотири дівчини вчилися танцювати, співати, записувати в студії, укладати зачіски та робити макіяж, до чотирнадцяти годин на день: справжнє випробування. Дженні Кім, неймовірно рішуча, досі пам’ятає це: «Усі ці роки були напруженими та дуже суворими. Але кожна мить була такою унікальною!» У нас з дівчатами були однакові мрії: тому ми тренувалися щодня, щоб досягти нашої мети.

Сила та наполегливість 

Саме протягом цих років майже військових навчань та вимушеної самотності закріпився їхній нерозривний зв’язок. «Ми підтримували одна одну в усьому, що робили», – згадує вона, – «і це було для мене справжнім джерелом сили та енергії». Сьогодні, як і три інші, Дженні Кім, яка вперше з’явилася на Met Gala минулого травня у  вінтажній міні-сукні Chanel 1990 року  , насолоджується запаморочливою популярністю Blackpink: її обліковий запис в Instagram,   @jennierubyjane , може похвалитися 80,9 мільйонами підписників, з рекордним рівнем залученості (співвідношення лайків до кількості підписників на один пост) 7% (порівняно з 0,52% у Кім Кардаш’ян).

 Очолюючи армію шанувальників, вона хвалиться тим, що майже миттєво розпродає кожен свій одяг у рекламі чи журналі. Ця сила також сприяла успіху її першого сольного синглу «Solo», музичний кліп якого приніс їй кілька нагород і звання першої корейської сольної виконавиці, яка перевищила 300 мільйонів переглядів на YouTube через шість місяців після його виходу. Blinks також стікалися на »  The Idol  «, провокаційний серіал від Сема Левінсона та The Weeknd за участю Лілі-Роуз Депп, де Дженні дебютувала як акторка та вперше відвідала Каннський кінофестиваль. «Дуже захопливий досвід», — захоплено каже вона, хоча й стверджує, що поки що не планує зніматися в телесеріалі чи фільмі. Для Дженні Кім Blackpink був пріоритетом того дня.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *