Ця вчителька математики стала зіркою TikTok завдяки своїм урокам; її учні їх люблять.

Естель Коллар, відома як «Чудо-жінка», революціонізує вивчення математики у TikTok.

Вона збирає легіони шанувальників, і учні її обожнюють!

Вивчення математики в соціальних мережах… чому б і ні?

У свої 28 років ця молода вчителька математики є однією з найвідоміших у Франції. Вона викладає у середній школі в Нансі, а також у соціальних мережах.

Маючи понад 360 000 підписників у TikTok, Естель Коллар революціонізує спосіб викладання предмета, який не завжди популярний. Вона створює короткі відео, щоб допомогти учням, які мають труднощі з навчанням. Вона каже: «Це абсолютно божевільно, у мене паморочиться голова».

Вона описує свій контент так: «Я ділюся гумористичними історіями про ситуації, з якими ми стикаємося в школі, а також публікую освітній контент». Її відео мають в середньому 70 000 переглядів, а деякі з них перевищують мільйон.

«Чудо-жінка» в першу чергу орієнтована на учнів старших класів. Вчителька пояснює: «Я не створюю багато контенту для учнів старших класів, бо це дуже складно. Проблема часто має довгий хід думок, і важко пояснити її менш ніж за хвилину».

Естель Коллар не просто публікує відео про математику. Вона також не вагається відстоювати справи, близькі їй серцю, такі як боротьба з булінгом у школах або роль жінок у науці. Вчителька також ділиться контентом, який поєднує математику з історичними анекдотами. Вона каже: «Я люблю відкривати для себе математику, куди б я не подорожувала. У своїх відео я ділюся невеликими шматочками інформації, на які у нас немає часу на уроках, бо ми надто академічні».

Пригода почалася під час першого локдауну.
У березні 2020 року молода вчителька створила свій канал на YouTube. Вона пояснює: «Я хотіла підтримати своїх учнів, особливо тих, хто мав труднощі. Мої відео замінили наші заняття у форматі відеоконференцій». Через кілька місяців вона запустила TikTok, пропонуючи коротший контент, і помітила різницю в успішності своїх учнів. Естель Коллар черпає натхнення у своїх учнів під час створення своїх відео.

Вона пояснює: «Мої студенти часто надихають мене. Коли я бачу, як вони з чимось борються, я думаю, що варто зняти відео про це в TikTok». Вона продовжує: «Я зосереджуюся на одній концепції, а не на цілому розділі. Це лише один пункт, тому він добре підходить для TikTok, де все має бути швидко, бо люди хочуть свайпати». У будь-якому разі, можна сказати, що її метод викладання сучасний!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *